A Burger King gyorsétteremlánc új sajtburgerének látványa még a sajtimádókat is megdöbbenti. A hamburgeróriás ugyanis olyan sajtburgert dobott piacra thaiföldi hamburgerezőiben, amely
nem egy szelet húst, hanem 20 szelet sajtot tartalmaz helyette.
A hamburgerkreáció a „Real Cheeseburger” nevet kapta.
A „Real Cheeseburger” valamivel kevesebb mint 10 euróba kerül. A sajtos kreáció vasárnap óta kapható, és azóta a burger vírusként terjed az ország közösségi médiacsatornáin.
A Tiktokon például a felhasználók reagálnak a burger megjelenésére és ízére. Ebből is kiderül a reklám és a valóság közötti ellentmondás: a fotón a sajt bravúrosan olvad, miközben a vendégeknek 20 száraz és nem olvadt szelet sajtot szolgálnak fel.
A CNN a helyszínen járt és megkérdezte a vásárlókat a burgerélményükről: az első vásárlók „túl soknak” és „túl intenzívnek” írták le a burgert, az egyik tesztelő azt mondta, hogy csak a sajtburger felét tudta megenni.
A sajttorony a délkelet-ázsiai országban kialakult étkezési trend eredménye: különösen a fiatal thaiföldiek minden elképzelhető ételre sajtot szórnak.
A sajt általában nem szokott a thai konyha összetevője lenni. Ráadásul a sajtburger a gyorséttermi cégek kísérlete arra, hogy kreációkkal vírusos sikert arassanak a közösségi médiában. Így lett 20 szelet ipari sajtból.